Корморан
18/09/08 17:42 (Ukraine, Poltava)
Думав не відповідати, бо вже пішли "понти для прієзжих". Ну та нехай. Щоб держава була і люди не тікали, пора перестати під себе грести. Ну не вірю я, що хлопчики та дівчатка в костюмчиках за штуку про мене думали. Бачив я недавно напівзакритий бутік для народних обранців. Який там спецрозподільник ЦК! І Європу трохи бачив, у чому там немалі люди ходять. Словами я теж грати вмію, а так іноді відпустиш себе - ож, як же б я вас, тварюк, від стегна з ПКМу перехрестив! А ось нормальних людей мало бачив. Чи й не було їх ніколи...Яка там, під три чорти, організована сила! Перегризетесь усі за шматок на третій день.
Вервольф -К-ну
18/09/08 15:57 (Ukraine, Kiev)
Якщо і того не має,і те потрібне,а "бонапарт" не підійшов - то лягайте і чекайте поки
все це вам впаде із неба.Мова йде не про гру в терміни,аабо про позу,а про вибір шляху в період складних трансформаційних процесів.Уряди успішних країн діють виключно за рахунок розумової складової і патріотизму.У нас великий і розумний народ,немає організованої сили.Демагогія -це не професія.
Корморан
18/09/08 15:40 (Ukraine, Poltava)
15:03_А в мене всі припущення особисті. Для кейнсіанської економіки потрібні потужні і досвідчені (бажано, на своєму досвіді) інститути державного регулювання, незалежні від поточних потреб конкретних галузей. Для інноваційної -досить специфічний потенціал. котрий у нас або люмпенізувався, або розбігся по світах. Іноваційна економіка працює там, де фахівцям можуть платити або надвисоку платню, або звідки просто не їдуть. Бо свою країну, придурки, люблять і поважають. Такий патріотизм з неба не падає. Ну добре. я теж вважаю, що для України парламентська форма правління кінець-кінцем краща, але ми ж про існуюче, а не бажане. Бонапарта можна купити лише одним - владою. Але вони, як правило, некеровані. Бо Бонапарт - не "шістка".
КорморануВервольф
18/09/08 15:03 (Ukraine, Kiev)
Який шлях буде - то лише особисте припущення,але краще для України всеж -парламентська форма правління в майбутньому.Я ж сказав,на базі патріотичної інтелігенції,а якщо за вашою логікою,то "бонапарта" купити легше і простіше,що ми вже бачимо.Головне,патріотизм і компетентність.Політекономія тут ні до чого.Мова йде про вибір потрібної для України економічної моделі на сучасному етапі.Економіка успішних країн тримається на двох основних моделях- кейнсіанській і інноваційний.у нас - дикий класичний капіталізм Адама Сміта,18ст.,за рецептами МВФ.
Володимир
18/09/08 15:01 (Ukraine, Bucha)
договор должен исполнятся. Как можно верить в дальнейшем заверениям Тимошенко. что она подпишет.
Корморан
18/09/08 14:34 (Ukraine, Poltava)
Ну, бачите, запрацювало._12:28 "поява сильної і авторитетної у народу ідеологічної партії не пов"язаної з олігархатом" Забагато нонсенсів в одному речені. Всі політичні сили, що з`являться в Україні, будуть сформовані або перекуплені олігархатом. Своїм або зовнішнім. Партія - штука витратна. Коли такий бардак, як у нас, продовжується довго, рано чи пізно приходить Бонапарт, Перон або де Голь, акий краще за олігархів знає, що їм потрібно, і має змогу повідкручувати в`язи тим, хто це не розуміє. У РФ процес пішов, тепер ми на черзі. Забудьте про економічну науку у суспільстві конкурентної економіки. Вона виконую лише прикладні функції. І нічого не поясню. Була колись політекономія, але щоб нею сьогодні хтось займався - не чув.
Предлагаю
18/09/08 14:07 (Russian Federation, Moscow)
Тену выучить мову и идти на йух!
Корморан
18/09/08 14:06 (Ukraine, Poltava)
Ten_11:48 Я пишу в основному неприємні речі, але критикую не людей, а їх слова або дії. Попередній мій коментар вилетів, але я знаю "двигунець" "Главрєда". Якщо за півгодини не з`явиться - продублюю.
Корморан
18/09/08 13:59 (Ukraine, Poltava)
Ten_11:48 На те, що я можу запропонувати, в Україні у жодної політичної сили не стане... сили. Як свідчить довід минулих поколінь, наразі в Україні має сформуватись автократичний режим бонапартичного типу. Буде це парламентським шляхом. чи не зовсім парламентським, не знаю. Цю корону пробує приміряти дівчина з косою, але хтозна, хтозна.
КормарануВервольф
18/09/08 12:28 (Ukraine, Kiev)
Основною загрозою державності - є олігархат.Неприпустимою розкішшю є поява у перехідний період людей,які за допомогою величезної грошової маси руйнують державні інституції,сіючи корупцію і неповагу до закону.Не в залишку державної власності справа,вони заберуть власність,а ситуація буде та ж сама."Коса", в якійсь мірі,хоче розподілити ВВП між олігархатом і народом,але це- тактика.А тактика, в межах помилкової стратегії не приносить успіху.Тільки поява сильної і авторитетної у народу ідеологічної партії не пов"язаної з олігархатом, може врівноважити ситуацію.Але ця партія,може виникнути на базі патріотичної інтелігенції,яка є передовою ланкою всякого суспільства.Головне - розуміти,а не плакати або сміятись.На перший план виходить "економізація"політики,без розуміння
економічної складової,зміни економічної моделі,держава загине внаслідок хаосу.
Ten
18/09/08 11:48 (Ukraine, Kiev)
Корморан. Вот Вы всех и все критикуете ( кроме ЮВТ), а что предлогаете? Или дальше критики Вы не двигаетесь?
Корморан
18/09/08 11:39 (Ukraine, Poltava)
11:05_Ой, якби так просто. По перше, ті, що претендують на інтелектуальну експертизу (слово інтелігенція вважаю недоречним) иають бути незалежні матеріально, тобто володіти потрібними суспільству, а не тільки платоспроможним замовникам, знаннями. Що ж до економічного лікнепу... Розумієте, те що ми бачимо, є звичайною дещо прискореною буржуазною революцією після періоду тимчасово вдалої антибуржуазної контрреволюції (СРСР). Тож за економічним аналізом доведеться звертатися до дідуся Маркса і його наступників. Уявляєте цей цирк в Україні?
Кормарану Вервольф
18/09/08 11:05 (Ukraine, Kiev)
Згоден.Але треба подивитись на роль інтелігенції у цьому суспільстві і організувати економічний лікбез на просторах цієї держави.
Корморан
18/09/08 10:50 (Ukraine, Poltava)
Вервольф_10:13 Схема, за виключенням конкретних цифр, приблизно така як ви пишете. "Лучше спросите у себя - а что вы сами предлагаете и что нужно для вас самих,кем заменить того и другого." Хто буде міняти? Поки в Україні не закінчений в той чи інший спосіб переділ власності, поява політиків загальнодержавного масштабу малоймовірна. Народ нікого змінити не в змозі, він скалічений інформаційними атаками і в загальній масі деінтелектуалізований. Хіба що зовнішні фактори створять небезпеку вже награбованим статкам - тоді пани збіжаться до купи і почнуть колективними зусиллями боронити "своє".
Поручик Ржевский
18/09/08 10:18 (Ukraine, Kherson)
ТОТ ГОРЮЕТ, ТОТ ХОХОЧЕТ, ТОТ КРИЧИТ "БАРДАК!" ГЛЯНЬ, ХОХЛЫ ДРУГ ДРУГА МОЧАТ, ХОРОШО ТО КАК!
Корморан
18/09/08 10:16 (Ukraine, Poltava)
Яценюк не політик, а закарпатський Ющенківський лакиза. Пахолок. Це вистрибування означає лиш те, що Шрек з Ахметом на порозі якоїсь домовленості. Ось тільки окрім СКМ толкових інвестиційних проектів у "господаря Донбасу" якось не спостерігалось. Надто - політичних.
Вервольф
18/09/08 10:13 (Ukraine, Kiev)
Народу интересна жвачка Ющенко-Тимошенко.Лучше спросите у себя - а что вы сами предлагаете и что нужно для вас самих,кем заменить того и другого.Да нет никакой принципиальной разницы между Ющенко и Тимошенко!Разница в тактике поведения.Пост Президента -это по наследству от Кучмы,куратор энергетического
рынка.Кучма "заработал" 8,5 млрд.дол.на приватизации и этом сегменте рынка. У вотчину "гаранта"лезет по его мнению, хорошо "натасканный"на этих схемах премьер,урезая "пайку".Отсюда,смертельная ненависть и игра на дисредитацию
"косы".Крупные средства можно отнять только в олигархата из теневых схем, а отсюда и ставки денежных "мешков" на ту или иную политическую "лошадку".Конечно,"коса"выглядит в этой ситуации более благородно,но она набрала у фракцию таких же,но их "потрошить"никто не будет."Гарант",очевидно,под прикрытием оранжвых брендов,получил от олигархата 100млн.евро,которые упали на счет старшего сына,а теперь не может нейтрализовать "косу"
Oksana
18/09/08 09:32 (Ukraine, )
Поки з політичного Олімпу України не підуть Тимошенко, Ющенко, Янукович та вся ця з дозволу сказати еліта, нічого доброго нам не дочекатись. Треба вже врешті-решт зрозуміти, що це кадри позавчорашнього дня і нічого доброго й нового від них не дочекатись. Гребли, гребуть і гребтимуть, скільки ми, дурні українці, будемо за них голосувати.
КОЩ
17/09/08 23:10 (Ukraine, Energodar)
Ніяка коаліційна угогда не могла передбачити, що всередині її з"явиться ЄЦь і що саме почесний член однієї з фракцій, він же по сумісництву президент країни, почне валити коаліцію. В колілійійній угоді, пам"ятаю, щось було і про Черновецького, і про Добкіна, і про Медседько, і про Семенюк. І хто прокатав ці питання? Це не форсмажор?
Корморан
17/09/08 21:32 (Ukraine, Poltava)
20:25_Мораль в політиці одна - переможців не судять. Побачимо. Затопче всіх, то перший побіжите поздоровляти. Програє - ну тоді всі гуртом на ній виспитесь. Поки вона виграє. А побиті завжди апелюють до моралі. Он, одне вже моралізує за кавказьким хребтом.
агата
17/09/08 20:40 (Ukraine, Odessa)
омерзительное впечатление от политикума Украины вообще, но варяг не пригласишь.Для начала я бы эту элиту отправила бы на обучение в хорошие вузы, а то просто стыдно за их уровень интеллекта. При таких задатках ничего прогрессивного от них ждать не приходится.Когда они вещают с экрана создается впечатление,что меня(народ) имеют за полный ноль.
Вейк на 20:21 и 20:25
17/09/08 20:38 (Ukraine, Kiev)
Одним из первых пунктов коалиционного соглашения был закон об императивном мандате, которое президентская сторона удачно прокатывала. А потом сравнить ЮВТ с Яценюком - разве можно сравнивать наиболее рейтингувую фигуру политикума с киндер-сюрпризом? Котовский совершенно прав, хотя ранее не был замечен в симпатиях к ЮВТ :-))
Николай
17/09/08 20:25 (Ukraine, Kirovograd)
Корморан ! Так она бы лучше договоренности по коалиционному соглашению так выполняла ! А то чуть - ли не плачет, что не она вышла из кАолиции для избирателей своих .... и одновременно голосует с "пацанами" как надо, "рационально" ... Неужели избиратели простят такую двойную мораль ? Хочешь с регионами голосовать ? Нет проблем, выйди из коалиции, и вперед ... Кто так делает ? Мороз ? Ну, так и ЮВТ ожидает тоже ...
Николай
17/09/08 20:21 (Ukraine, Kirovograd)
Уровень Тимошенко - это уровень Януковича, хотя последнему простительно, тяжелое детство и тюрьма ... Ему" козлы мешали жить" и "шкодливый кот" ... :) А нашей школьнице-отличнице, истероиду и "юмористу" бараны ... Аргументация и словарный запас оказался одинаковым ... Тут мы такие "мастера" ... а просто выполнить пункт коалиционного соглашения (подать в отставку) , которое сама же подписала - тут в страусинную позу и бредни о "буре в стакане" . Яценюк без проблем расстался с креслом ... а эта дура изображает из себя "остров стабильности" и зубами в кресло вцепилась ... Не волнуйтесь ЮВТ, все будет хорошо и без вас ! И даже лучше !
Корморан
17/09/08 20:16 (Ukraine, Poltava)
Котовський, як це частенько з ним буває, говорить слушні речі. На 18:45 і 19:05 особисто мені додати практично нічого.
Вейк
17/09/08 19:18 (Ukraine, Kiev)
Чего это переживают поклонники непредсказуемого, ревнимого и нерезультативного Юща? Не будет новой коалиции за 30 дней, так пусть распускает парламент. А подаст ЮВТ в отставку, так все равно останется как и.о. премьера. Что сильно изменится? А главный вопрос - это кто спровоцировал кризис? Ответ очевиден - президент и его окружение своими постоянными нападками и придирками к правительству. Ну пусть бы раз в месяц или чуток чаще по действительно важным вопросам и без лишнего шума высказывались, ну пусть бы ветировали часть законов, так нет! Ежедневно давили, обвинив концечном счете в государственной измене. А что есть позитивный результат почти 4-летнего пребывания Ющенко на посту президента? Все окружение ВАЮ "сплавлялось": Порошенко, Зинченко, Рыбачук, Жвания, Луценко, ну и конечно Тимошенко. Кто остался? Балога, Ахметов (Колесников, Богатырева), Коломойский, Пинчук (и Кучма в кустах).
Николай
17/09/08 19:08 (Ukraine, Kirovograd)
Тимошенко имеет очень даже не отдаленное сходство с крысой, как по мне :)
Одесса
17/09/08 19:06 (Ukraine, Odessa)
статейка заказная и проплаченная и авторша отрабатывает свои денежки,как заправская б...Но вот вопрос : почему честный принципиальный Яценюк сегодня вёл сессию?Если уж заявил позицию,написал заявление ,то сядь в зале как депутат НУНС и не лезь в кресло спикера.Иначе получается как то аморально- не хочет быть спикером на бумаге,а реально сидит в кресле и спикером является.Яценюк решил попиариться ,но показал всем что он фарисей и лицемер такой же как и президент,усадивший его в это кресло.
котовский
17/09/08 19:05 (Ukraine, Odessa)
Согласитесь, договорённости по совместным голосованиям - выполняются успешно. Почему же не будут выполнятся другие договорённости, столь же рациональные, и столь же взаимовыгодные? Это же не универсал...
Патриот
17/09/08 18:50 (Ukraine, Kiev)
Неужели партия регионов не научилась на примере с Президентом, что с Тимошенко невозможно иметь договоренности.
котовский
17/09/08 18:45 (Ukraine, Odessa)
Ну, хорошо, Тимошенко не ангел (хотя и имеет отдалёное сходство ). ;-) Только скажите мне, как же быть с мыслью обьединить Украину. Где другая такая кандидатура, за которую бы охотно голосовали и на Западе , и на Востоке? Не пора ли, панове, закопать топор местечкового шовинизма и посмотреть чуть-чуть вперёд? Сколько у нас всего вариантов и, главное, сколько у нас времени на принятие правильного решения. ................ 2Надія • 17:59 ( Lviv) - Вы полагаете, что представители национального украинского капитала нами управляют хуже, чем ставленники заокеанской диаспоры?
Сергей
17/09/08 18:27 (Ukraine, Kiev)
Скорей бы эту невменяемую от власти отодвинули.
Юля хороша как боец, но как менеджер она полный ноль.
И для Украины это будет катастрофой если ее изберут президентом.
Лучше уж Ющенко............:((
Николай
17/09/08 18:18 (Ukraine, Kirovograd)
Валентин ! "Шалений тиск" - это письма Президента и завления секретариата ? :)) А как должен работать премьер в условиях политической конкуренции ? А что надо было заткнуться и "молчать в трубочку", поддерживая всю бредятину популистскую ЮВТ... работать на подтанцовке ? Так у нас Президент, слава Богу, еще не английская королева ... А плохому танцору известно что мешает ... И у ЮВТ всегда есть причины, по которым она не выполняет то, что в три короба наобещала ... Бензин по 5 грн., контрактная армия, ідеальна краіна :) То ей Янукович мешал, сейчас Ющенко ... завтра мы ей мешать будем !
Нколай
17/09/08 18:11 (Ukraine, Kirovograd)
Надюша, ты , как всегда, убедительна ! Надеюсь, люди все-таки поймут "кто есть кто" .
Николай
17/09/08 18:08 (Ukraine, Kirovograd)
Не то, что шагает ... прыжками я бы сказал :)
Надія
17/09/08 17:59 (Ukraine, Lviv)
Ну так так в оточенні Ющенка одні бандити а в оточенні Тимошенко одні паєнькі. Таких як Лукяненко відомий артист ЖЖенов називав політичними суками. Що Лукяненко в чергове і довів своїм скандалом з Ющенком. Не можна торгувати країною за дешевий газ. А Тимошенко відверто про це заявила на прес-конференції. Дешевий газ в обмін на інтереси країни.
Так що не потрібно тут поливати брудом Ющенка. Я порадила знайти НЛО котре покопирсалося в закосяченій голівці Тимошенко. І як показала сьогоднішня прес-конференція- позбавила її памяті і розуму. Скотитися до того, щоб обізвати Яценюка бараном? Це ми вже проходили з етімі казламі, коториє мєшают жіть.
Стидно, що урядом країни керує як не зек, то низької політичної культури парсуна. Яка чомусь взяла собі на озброєння принижувати всіх і вся хто не так думає чи діє як вона. Я собі уявляю, якщо впаси Боже, ця аферистка і авантюристка стане на чолі країни. Боже, змилюйся над Україною.
С СУЧИВШИЙСЯ ЮЩЕНКО
17/09/08 17:42 (Ukraine, Zaporizhzhya)
7.09.2008 Левко Лук’яненко пішов від Ющенка зі скандалом
Левко ЛУК’ЯНЕНКО склав із себе повноваження голови Комісії з помилування при Президентові України, написавши відповідну заяву на ім’я Віктора ЮЩЕНКА. Своє рішення Л.ЛУК’ЯНЕНКО аргументував тим, що В.ЮЩЕНКО так і не почав нову добу в історії України, повідомив він УНІАН. «Замість посадити бандитів до в`язниці, Ви їх поставили поруч з собою, що майже однозначне з опусканням себе до їхнього рівня», - звертається Л.ЛУК`ЯНЕНКО до Президента.
Batmen
17/09/08 17:41 (Ukraine, Kiev)
Что ни говори, как не плачь, как не злобствуй, а Юля сделает всех, ибо иного равного ей лидера в Украине нет и не скоро ещё будет. Войдёт ли она в одну коалицию с ПРУ или не войдёт, а всё равно сумеет повернуть ситуацию в свою пользу. Она настоящий политик на фоне самовлюблённого импотента В.Ющенко и прочих дилетантов от политики.
Єхидна
17/09/08 17:32 (Ukraine, Kiev)
Ультимативне крючкотворство. Що в цьому від демократії?
alex
17/09/08 17:26 (Ukraine, Dniepropetrovsk)
> Вот тварь!!!! Использовала и поимела НУНС для кресла,потстрекала Ющенко для неконституционных досрочных выборов,а теперь ногами не выпхаешь из хлебного места!!!!
полностью согласен
Днепропетровск
17/09/08 17:04 (Ukraine, Kiev)
Вот тварь!!!! Использовала и поимела НУНС для кресла,потстрекала Ющенко для неконституционных досрочных выборов,а теперь ногами не выпхаешь из хлебного места!!!!О БЮДЖЕТЕ-2009 говорит,а как же поправки к бюджету 2008?????Где они-УКРАЛА ВОРОВКА НА ДОВЕРИИ ТИМОШЕНКО!!!!!В ТЮРЬМУ ЕЕ!!!!!!
Валентин
17/09/08 17:04 (Ukraine, Dnepropetrovsk)
Зворушливо і щиро, хтось десь говорить про якийсь регламент. Коли мова йдеться про Юлію Тимошенко! При цьому забуваючи, що ніхто в цій країні законів не дотримується
Валентине
17/09/08 17:00 (Ukraine, Dnepropetrovsk)
Щодо ідеальності Сан Санича, так як говорять " У тихому омуті завжди знаходиться чортяка. Так і з Морозом. Уважно пригадайте, хто витягнув за вуха у Президенти Ющенко?. Хто був головною рухівною силою Майдану- серцем Померанчевої революції? Забули? Чи вирішили побавитися у власні аналітичні роздуми? Зовсім збожеволіли?
Валентин
17/09/08 16:52 (Ukraine, Dnepropetrovsk)
Завжди в українському політикумі знаходиться винний. В запалі розбората та не визначенності можна все перекрутити з хворої голови на здорову. Порівняна настільки безглузді та недоречні, що стає сумно за журналістську професію, де кожний може цькувати та кепкувати, задурюючи голову іншим людям.
cactus
17/09/08 16:48 (Ukraine, Kiev)
ЮЩЕРКО МОЖЕТ ТОЛЬКО РАЗРУШАТЬ ! СТРОИТЬ ЧТО ТО - ОН НЕМОЩЕН !
Валентин
17/09/08 16:43 (Ukraine, Dnepropetrovsk)
Про яку моральність можна говорити, цинізм вже зашкалює. А чому ж у 2007 -му Віктор Федорович, як батько та рятівнік країни, до останнього сидів у креслі Прем` єра? Чому ж не надати приклад та не визнати власну неспроможність працювати задля людей та покращити життя в країні...
Валентин
17/09/08 16:35 (Ukraine, Dnepropetrovsk)
Юлія Володимирівна йде по стопам Мороза! Несінитниця, якою вигідно користуватися Балозі та іншому оточенню з Адміністрації Президента. Слід пригадати роботу уряду за останні вісімь місяців. Шалений тиск, постійні звинувачення Президента, що це була за рпобота, відчувають навіть пересічні громадяни
Индеец
17/09/08 16:29 (Ukraine, Kiev)
Кукиш Тюлька-воровка покажет. Как же, какие то там договорённости. А бабла ещё срубить? Не дождётесь.
Барбос
17/09/08 16:20 (Ukraine, Krivoy Rog)
Такое возможно где то в Швеции или Германии, а что бы в Украине премьер-министр сама захотела стать И.О.? Нет такое у нас не возможно. И что бы у Яценюка не было в планах, скажу, что вижу такое в первые. И это поступок. А Юля Владимировна - это столп и без нее будет Украине капец (как она думает).